...

Virtualni asistent u turizmu: Kako može pomoći u poslovanju?

Virtualni asistent u turizmu

Hashtag, share, like, follow… u današnjem svijetu sve se vrti oko dobrog sadržaja na društvenim mrežama, broju pratitelja, količini pregleda sadržaja, broju klikova. 

Popularnost društvenih mreža dovodi do velikih promjena u svijetu, a samim time i do rasta turističkog marketinga. Upravo tu priliku su prepoznali brojni hoteli, privatni iznajmljivači, turističke agencije, odmarališta i ostali kako bi razvili i proširili svoje poslovanje.

Virtualni asistent i usluge u turističkom sektoru  

Promjene na tržištu, sve veća konkurencija i pritisak na iznajmljivače dovode do toga da gosti puno više vjeruju pojedincima nego samim ponuditeljima turističke usluge.

Potrebno je  puno više truda kako bismo privukli i na kraju zadržali tog gosta te ga potakli na ponovni dolazak. 

Gosti danas svoja očekivanja grade na prethodnom iskustvu. Upravo iz razloga kako bi se svakom gostu pristupilo individualno i zadovoljilo njihove želje i potrebe, javlja se i potreba za virtualnim asistentom u turizmu.

Virtualni asistent u turizmu je osoba koja će se u potpunosti posvetiti svakom gostu individualno od same komunikacije s gostom, rezervacije smještaja, organizacije putovanja, dočekivanja gostiju, a sve to kako bi imali vjerne goste koji će napraviti daljnje preporuke. 

Što više dostupnih informacija gost ima pred sobom prije će se odlučiti za neku od destinacija odnosno za samog ponuditelja turističke usluge.

1. Društvene mreže i web stranice kao izvor informacija – bitno je biti online

U današnjem svijetu najbitnije je biti “online”, jer današnji gosti grade svoja očekivanja na temelju doživljaja koji se nalaze na društvenim mrežama i web stranicama.

S obzirom da se turistička sezona proteže kroz par mjeseci u godini i mnogi pružatelji turističkih usluga nemaju vremena ili potrebnih znanja kako bi usavršili i održavali društvene mreže i web stranice, javlja se potreba za virtualnim asistentom.

Virtualni asistent u turizmu za svoje klijente izrađuje kvalitetan sadržaj koji će privući što veći broj gostiju. Sadržaji koji najviše privlače su razni video zapisi i slike budući da je danas doživljaj najvažnija informacija koja je ključna za donošenje odluka. 

Svakako VA u turizmu veliku pozornost mora posvetiti i redovitosti održavanja i pravilnom vođenju društvenih profila jer upravo na taj način se stječu brojni pratitelji koji na kraju prerastaju u gosta s dijeljenim doživljajem. 

Također još jedan način  kako može pomoći VA u turizmu je korištenjem optimizacije za tražilice (SEO). Na ovaj način VA može svog klijenta pozicionirati na vrh pretrage povećanjem online vidljivosti što dovodi do povećanja broja gostiju, a sve to kontinuirano dovodi do povećanja samog obima posla. 

2. Komunikacija s gostima

Komunikacija s gostima od izričite je važnosti, jer današnjim gostima od presudne važnosti je individualni pristup. Ova dio se nastavlja na samo održavanje društvenih mreža jer upravo putem njih se i odvija najveći dio komunikacije. VA u turizmu  samim praćenjem recenzija, odgovorima na postove i postavljena pitanja te dijeljenjem doživljaja gosta ostvaruje veliku povezanost, a samim time stvara i samu lojalnost.

Također još jedan od kanala komunikacije je i e-mail. Ovim putem VA u turizmu personalizira samu komunikaciju s gostom. To se odvija na način da se povremeno podsjeti gosta pa mu se pošalju ekskluzivne ponude, podsjeti ga se na njegova iskustva i doživljaje i samim time potakne na ponovni dolazak. Briga o gostima od presudne je važnosti i ovdje se VA u turizmu pruža bezbroj različitih mogućnosti i ideja, potrebno je samo pustiti mašti na volju.

3. Organizacija putovanja

Svi smo se jednom našli u situaciji da bi htjeli otputovati u određenu destinaciju, odnosno određeni objekt i uvijek se postavlja pitanje same organizacije putovanja. Kako bi budućim gostima i taj korak bio olakšan VA u turizmu svojim klijentima nudi organizaciju samog putovanja, od rezervacije smještaja, pomoći pri odabiru prijevoznog sredstva, rezervaciji parkirnog mjesta pa do preporuke objekata za hranu i piće.

Ovdje se virtualni asistent u turizmu fokusira na to da svaki dio putovanja bude pokriven kako bi se gosti osjećali posebno i sigurno. Također  u ovom dijelu VA veliku pažnju pridaje detaljima za koje koristi razne alate za povećanje produktivnosti i same suradnje.

ZAKLJUČAK: Kako virtualni asistent može pomoći u poslovanju?

Virtualni asistent u turizmu od velike je važnosti za poslovanje turističkih objekata jer se prvenstveno fokusira na gosta kao pojedinca i na taj način ostvaruje sve njegove želje i potrebe. Ono što je najbitnije za današnje turiste VA pruža individualni pristup koji pomaže pri sve većem broju rezervacija i razvoju samog posla. Svaki korak koji VA u turizmu napravi za pojedinog gosta dovodi do stvaranja lojalnosti i daljnjih preporuka koje čine srž samog poslovanja u turizmu.

I za kraj, najvažnije od svega, virtualni asistent u turizmu ne samo da stvara poseban doživljaj za goste već i pravi razliku od konkurencije što je  ključ opstanka u današnjem digitalnom svijetu. 

Svi možemo, ako želimo, postići uspjeh!

Bez obzira na poteškoće, koje uvijek jednom dođu, najbitnije je ostat dosljedan sebi i svom cilju. Veselite se malim pobjedama budite ponosni i vjerujte u svoje snove!

A ako je i Vaš san postati VA sva potrebna znanja i informacije potražite na akademiji za VA.

Piše: Andrijana Škrnički Tandarić