Financije

Virtualni asistent pruža niz usluga, a naša agencija je prvotno specijalizirana za financije i asistenciju u računovodstvu:

  • Knjiženje URA/IRA, izvodi
  • Fakturiranje
  • Pisanje i slanje ponuda
  • Korespondencija s trenutnim i budućim klijentima
  • Budžetiranje
  • Praćenje troškova poslovanja
  • Savjetovanje o povećanju profitabilnosti
  • Suradnja s knjigovodstvenim servisom klijenta (priprema podataka za financijske izvještaje u zadanim rokovima)
  • financijski menadžment i poslovno savjetovanje
  • cash flow tracking i suradnja s računovodstvenim servisom

Ljudski resursi

S obzirom da mali poduzetnici nemaju prostor za odjel ljudskih resursa u kojem imamo višegodišnje iskustvo, stojimo na raspolaganju i za:

  • evidencija radnog vremena zaposlenika
  • praćenje godišnjih odmora zaposlenika
  • organizacija i vođenje razgovora za posao
  • selekcija kandidata za nova radna mjeseca

Društvene mreže i marketing

  • Kreiranje i vođenje profila na društvenim mrežama (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, Youtube kanal)
  • Kreiranje i objava članaka na vašim web stranicama (po potrebi)
  • Pisanje članaka i usluga fotografiranja (jedinstvenim fotografijama na webu do veće posjećenosti)
  • Google MyBusiness (kreiranje i optimizacija profila za veću vidljivost)
  • Priprema vizuala
  • PR (pomoć pri izradi PR strategije i njena promocija u lokalnoj javnosti – mailing lista svih medija u RH)
  • Branding
  • Održavanje web stranica (ažuriranje, filtriranje komentara, zaprimanje online narudžbi i upita)
  • SEO (veća vidljivost stranica na Google tražilici – linkbuilding)
  • Izrada web stranica (wordpress)

Ostalo

  • Plaćanje računa
  • Organizacija događaja
  • Organizacija to-do liste i osobnog vremena menadžera i direktora

Usluge je moguće kombinirati pa se prema vašim preferencijama izrađuje specijalizirana ponuda.

SV Media

Tel.:

+385 99 208 3888

e-mail:

info@virtualni-asistent.com.hr