Uncategorized

Digitalni marketing za tvrtke s malim budžetom – Usluge, cijena i sve što morate znati

Porastom digitalne pismenosti posljedično se javila potreba za ulaganjem u digitalni marketing. Sve više ljudi koristi pametne uređaje, laptope i računala pa su tako potencijalna “meta” digitalnih oglašivača. U prijevodu, svaki “internet korisnik” može predstavljati potencijalnog kupca.

Table of Contents

Bilo da ste automehaničar ili pak vlasnik frizerskog salona, digitalna prisutnost je “must have” kako bi opstali na tržištu i natjecali se s konkurencijom. Usmena preporuka je i dalje najbolji način za dobivanje novih klijenata, no bez kvalitetnog digitalnog marketinga vjerojatno propuštate veliki udio potencijalnog tržišta, bilo na lokalnoj, bilo na nacionalnoj razini.

Što je Digitalni marketing?

Digitalni marketing je miks marketinških aktivnosti usmjeren na reklamiranje putem digitalnih, online kanala. Riječ je o nizu aktivnosti s ciljem promocije putem različitih komunikacijskih kanala, kao što su digitalne platforme, web stranice i društvene mreže.

Stavimo se u ulogu nekog nasumičnog potrošača. Prema istraživanjima, čak 50% potrošača svoje odgovore voli potražiti na Google tražilici. Stoga je kao jedan dio digitalnog marketinga potrebno imati web stranicu koja je optimizirana za tražilice, odnosno taj pojam je poznat kao SEO optimizacija. Kvalitetnom optimizacijom vaša stranica može dogurati na prvo mjesto tražilice i to jest konačni cilj koji, istina, predstavlja dugotrajan proces kojega je potrebno ipak prepustiti ekspertima.

Ako ste pak zainteresirani za nešto brže rezultate, tada je potrebno poznavati Google oglase (Google Ads) i njihovu optimizaciju.

Na drugu stranu, dobar dio potrošača svoje informacije traži putem drugih ekrana, news portala ili pak društvenih mreža. Npr. ako se želite kvalitetno predstaviti u poslovnom svijetu, tada je LinkedIn profil apsolutni must have.

Digitalni marketing generalno pokriva više prodajnih kanala preko kojih se može promovirati vlastiti proizvod ili usluga. Ovisno o budžetu, mnogi se usmjeravaju samo na jedan prodajni kanal, dok određene tvrtke ipak vole imati sve pokriveno pa na temelju toga rasporediti budžet.

Prednosti Digitalnog marketinga

Veliki je niz prednosti koje omogućuje ovakav oblik marketinga. Stoga ćemo istaknuti neke:

  • vrijednost za novac
  • mjerljivost rezultata
  • targetiranje publike

Ako zalijepite letke po gradu, tada ne možete saznati je li se vaše ulaganje isplatilo. Možete nagađati, ali točan broj nikada nećete saznati.

Vidljivi rezultati oglašavanja

Velika je prednost mogućnost mjerenja svih pokazatelja te potom i izmjena i optimiziranje vaše promocije.

Digitalni marketing omogućuje jednostavno mjerenje uspješnih “leadova” i konverzija, tako možete doći do sljedeće prednosti, a to je ciljana publika.

Upravo digitalni marketing omogućuje da se radi ciljanje određene publike, a također omogućuje i da se uspostavi i privuče nova publika.

Sve spomenuto zapravo donosi veliku isplativost, odnosno vrijednost za uloženi novac, a jako je pozitivna stvar mogućnost mjerenja rezultata. Stoga se može reći da je digitalni marketing dobar alat za optimiziranje troškova u firmi.

Cijena za usluge digitalnog marketinga

Koliku god cijenu agencije izvjese, ona je vjerojatno “velika” za većinu, a koliko god bi klijenti ponudili vjerojatno nije zadovoljavajuće za agenciju.

Stoga je važno na inicijalnom sastanku odrediti budžet i očekivanja. Sukladno tome se ne može očekivati da će 100 kuna biti dovoljno za izgradnju kuće, zar ne?

Kvaliteta je obično važnija od kvantitete, ali velike agencije ionako igraju s velikim igračima na tržištu. Stoga se postavlja pitanje u vezi digitalnog marketinga za male tvrtke. Bez obzira na budžet, digitalni marketing je itekako potreban malim poduzećima kako bi zadržala svoju uspješnost ili kako bi ostvarili rast!

Pozitivna strana priče jest što su aktualni vaučeri za digitalizaciju pa se tako može doći i do poticaja kojim bi se sufinancirali troškovi marketinga.

U slučaju da ipak kao obrtnik ili mala tvrtka raspolažete s određenim manjim budžetom, tada se određeni rezultat može ostvariti. Naravno, uvijek je potrebno spomenuti očekivanja s početka priče jer se velika čuda ne mogu očekivati, ali kampanja s malim budžetom sigurno može polučiti rezultat!

Za tvrtke, obrte i pojedince s malim budžetom

Naš mali tim nudi pakete digitalnog marketinga za male tvrtke, OPG-ove i obrtnike.

Kako funkcionira postupak?

Ovisno o budžetu razmatraju se preferencije klijenta i očekivani rezultati prema kojima se bazira vođenje i upravljanje kampanjama i kanalima promocije, bilo to Google Ads, Facebook Ads ili pak vođenje društvenih mreža ili web stranica.

U ponudi je trenutno promotivni period s cijenom za najmanji paket usluga od 1.000 HRK/mjesečno koji traje sve do 15. srpnja.

Javite se i ugovorite online sastanak kako bi saznali što sve obuhvaća naš najmanji paket i kako bi vidjeli do sada uspješne primjere naših radova!

Popis Usluga

  • Vođenje Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn profila
  • Upravljanje web stranicom i dodavanje sadržaja
  • SEO audit (analiza web stranice)
  • Analiza konkurencije (digitalni marketing)
  • Facebook i Google oglašavanje
  • Google My Business (lokalna vidljivost na tražilici)
  • Implementacija e-mail marketinga

Leave a Reply

Your email address will not be published.