...

Moja priča: Kako sam postala virtualni asistent

Kako sam postala virtualni asistent

Kada sam prije samo par godina slušala i čitala priče o freelancerima i ljudima koji rade posao od kuće, nisam mogla ni sanjati kako ću i ja jednoga dana pronaći takav posao. Posao koji mi omogućava fleksibilnost, raznolikost i mogućnost da radim s bilo kojeg dijela planete.

U nastavku donosim priču kako sam postala virtualni asistent i pronašla svoj idealan posao od kuće.

Moć LinkedIna: Kako pronaći posao kao virtualni asistent

LinkedIn kao vrlo popularna poslovna društvena mreža danas se nametnuo skoro kao obavezna stavka pri potražnji posla. Ako već nemate otvoren profil na LinkedInu, trk na njihovu web stranicu i napravite svoj profil. Osim što možete pretražiti bazu ponuđenih poslova, možete postaviti “Open to work” oznaku na svoj profil, kao i ponuditi ostalim korisnicima informaciju da ste u potražnji za poslom tako da postavite zanimljivu objavu na naslovnu stranicu.

Danas je LinkedIn postao kao životopis i otvorena molba za posao, gdje je svaki vaš korak upravo jedna stavka životopisa. Potrebno je biti kreativan, znati iskoristiti trenutnu situaciju i ono što je “u trendu”. Pišite, kreirajte objave i ne plašite se ući u komunikaciju s drugim ljudima.

Tako sam i ja, preko par objava na svom profilu, došla do očiju svoga budućeg poslodavca. LinkedIn algoritam je odradio svoje i pronašla sam se kako čitam poruku u inboxu o ponudi za posao virtualnog asistenta. Virtualni.. asistent. OK, prvi put čujem, može više informacija?

U datom trenutku nisam znala previše o navedenom zanimanju, i pitala sam se je li to nešto što će mi se svidjeti. Je li to nešto u čemu ću se pronaći? Hoću li ja to znati raditi jer nemam previše iskustva?

When it feels scary to jump, that is exactly when you jump, otherwise you end up staying in the same place your whole life, and that I can’t do.

Odlučila sam pokušati i danas sam tu gdje jesam, u Project manager ulozi. 🙂

Radim posao koji volim, puno bolje mogu iskoristiti vlastito vrijeme jer radim remote i ne plašim se više toliko izlaska iz zone komfora.

Edukacija za virtualne asistente


Zapravo, u skorije vrijeme, shvativši koliko je potencijala i prilika virtualno asistiranje pruža, odlučili smo podijeliti svoje znanje i iskustvo s drugima. Pokrenuli smo edukaciju za virtualne asistente kako bismo omogućili drugima da krenu mojim stopama i iskoriste sve dobrobiti ovog zanimanja.


Do posla od kuće za stranu firmu! 1 na 1 konzultacije + dodatni video sadržaj na Engleskom jeziku

Naša edukacija za virtualne asistente obuhvaća sve ključne aspekte ovog posla i uči polaznike radu u čak 10 alata. Osim 1 na 1 konzultacija s Ivanom, u ponudi je i full-automated course na Engleskom jeziku, kao i ulazak u VIP community gdje možete u naše savjetovanje doći do stabilnog remote posla za neku od inozemnih tvrtki (pretežno iz SAD-a ili EU).

Kroz našu edukaciju, cilj nam je ne samo pružiti tehničke vještine i znanje, već i potaknuti razvoj samopouzdanja i poduzetničkog duha kod naših polaznika. Učimo kako se istaknuti na tržištu, kako privući klijente i kako razviti dugoročne poslovne odnose.


Iako je pogodan za sve koji žele postati virtualni asistent, tečaj je pogodan i za sve ostale koji traže stabilan remote posao, naročito s naglaskom na zaposlenje u stranoj firmi.

virtualni-asistent-edukacija-prijava-posao-od-kuce-postani-va


Prednosti rada kao virtualni asistent

Jedna od najuzbudljivijih prednosti ovog zanimanja je mogućnost odabira područja u kojem želite raditi. Želite raditi u administraciji? Digitalnom marketingu? Upravljanju projektima? Izbor je vaš. Pronađite ono što volite raditi i specijalizirajte se u tome, potom počnite nuditi usluge kao virtualni asistent za određenu branšu.

Još jedna velika prednost ovog zanimanja je raznolikost posla. Vaša svakodnevna rutina ovisit će o klijentima i projektima koje prihvaćate. Nema mjesta za monotoniju! Možete raditi različite zadatke i svaki dan će biti drugačiji od prethodnog. Ova raznolikost održava vašu radnu motivaciju i pruža vam priliku da neprestano učite i razvijate se.

A fleksibilnost i rad od kuće? Ne treba ni spominjati koliko je to velika prednost. Više ne gubite vrijeme na putovanje do ureda, ne morate odgađati druge obaveze i imate mogućnost raditi s bilo kojeg mjesta. Sve što vam treba je stabilna internet veza i možete raditi odakle god poželite. Ova sloboda omogućuje vam bolje upravljanje vlastitim vremenom, stvaranje ravnoteže između poslovnog i privatnog života te ostvarivanje veće radne efikasnosti.

Što je potrebno za postati virtualni asistent?

Već smo naveli da trebate stabilnu internet vezu. Osim toga, naravno, važno je imati pouzdan i brz laptop. Svakako je plus imati laptop koji ćete vrlo lako svugdje nositi sa sobom (jer ipak radite remote 😀).

Biti dobar virtualni asistent zahtjeva izvrsne vještine komunikacije. Morate biti sposobni jasno izražavati misli, slušati i razumjeti upute te komunicirati na različite načine, uključujući e-poštu i telefonske pozive.

Virtualni asistent često ima zadatak upravljati rasporedima, događanjima i drugim obavezama. Stoga je važno imati dobre organizacijske vještine kako biste mogli efikasno planirati, prioritizirati zadatke i održavati sustavnu evidenciju.

Osim toga, važno je znati koristiti razne tehnološke alate i platforme. Trebali biste biti upoznati s osnovnim računalnim vještinama, kao i s alatima za upravljanje zadacima, komunikaciju, produktivnost i organizaciju. 

Jedna od stvari koje bi obavezno trebali imati je i vlastiti obrt. Pošto kao virtualni asistent nudite svoje usluge klijentima upravo putem vlastitog obrta.

Ipak, možda najvažnija stvar koju je potrebno imati je snažna želja za napredovanjem i spremnost na učenje.

Zaključak

Postati virtualni asistent može biti izuzetno ispunjavajuće iskustvo koje donosi brojne prednosti poput fleksibilnosti, raznolikosti poslova i radne autonomije. Kroz moć LinkedIna i kreativnu komunikaciju, moguće je pronaći poslovne prilike i privući pažnju potencijalnih poslodavaca.

Ključne vještine za uspjeh kao virtualni asistent uključuju izvrsnu komunikaciju, organizacijske sposobnosti te tehničku pismenost. 

Da biste postali uspješan virtualni asistent, potrebno je imati stabilnu internet vezu, pouzdan laptop, izvrsne komunikacijske vještine, dobru organizaciju i poznavanje različitih tehnoloških alata. Također, vlastiti obrt i želja za napredovanjem i učenjem su ključni.

Pronalaženje posla kao virtualni asistent može biti izazovno, ali uz pravilan pristup i korištenje dostupnih alata poput LinkedIna, moguće je ostvariti uspješnu karijeru u ovom području. Samo trebate imati hrabrost skočiti u nepoznato i prijeći granice svoje zone komfora.
______________________________________________________________________________________________________________________

Prijavnica za edukaciju (kako bi bili prvi na redu u novom krugu prijava) se nalazi ovdje.