Dobrodošli na našu edukaciju za virtualne asistente!
Znamo da se digitalni svijet svakodnevno mijenja i da je važno biti up-to-date s najnovijim alatima i tehnologijama. Stoga smo pokrenuli online radionicu za sve one kojima je rad od kuće i virtualna asistencija zanimanje iz snova.
VA edukacija u organizaciji tvrtke SV Media je pogodna za sve koji traže posao ili pak žele postati virtualni asistenti. Kroz 5 tjedana polaznike učimo kako koristiti najtraženije alate za poslovnu organizaciju, operacije, financije i organizaciju vremena/produktivnost. Kroz VA edukaciju polaznicima otvaramo tech svijet i remote work.
Tko su virtualni asistenti?
Virtualni asistenti su zapravo univerzalci, obično freelanceri, koji znanjem korištenja digitalnih alata mogu obaviti određene zadatke za vas. Dakle, može se raditi o nekim jednostavnijim poslovima kao što je istraživanje proizvoda, slanje e-pošte, zakazivanje sastanaka, ali i nekih naprednijih poput istraživanja tržišta, vođenja projekata, financijskog i poslovnog savjetovanja, operativnog menadžmenta i mnogih drugih. Njihova uloga jest povećanje produktivnosti tvrtki ili pojedinaca kojih su ih angažirali, ali ujedno i ušteda vremena!
Što ćete naučiti na ovoj edukaciji?
Na ovoj online radionici naučit ćete sve što trebate znati o virtualnim asistentima. Pokazat ćemo vam kako koristiti najčešće alate za koje se podrazumijeva visoki stupanj znanja. Također ćemo vam pokazati kako integrirati alate u vašu svakodnevnu rutinu i kako ih koristiti za različite zadatke.
Prednosti ove edukacije
Kada završite ovu edukaciju, uz certifikat dobivate praktično znanje koje otvara vrata na tržištu rada, bilo da imate ideju pokretanja vlastitog biznisa, ili pak da tražite posao. Naučena znanja su itekako poželjna kod poslodavaca, a osim toga dobit ćete priliku da se povežete s drugim ljudima koji dijele vašu strast prema tehnologiji i digitalnom svijetu.
Kome je pogodna edukacija?
Polaznicima koji se žele okušati u ovom poslu nudimo i poslovno savjetovanje, kao i pomoć u kreiranju računa na globalnim freelance platformama uz savjete kako pronaći prve klijente.
Edukacija je također pogodna svima koji traže posao ili pak žele prijeći na bolji posao te s dodatnim znanjem postati konkurentniji na tržištu.
Naši predavači
Naši predavači su stručnjaci u području virtualnih asistenata i imaju godine iskustva u radu s njima. Oni će vam dati sve potrebne informacije i odgovoriti na sva vaša pitanja kako biste bili sigurni da ste na putu da postanete stručnjak u radu s virtualnim asistentima.
Ivana Matić
Nakon starta karijere u digitalnom marketingu, dolaskom u SV Media Ivana se orijentirala na tech industriju i remote rad, što ide uz njezinu diplome magistre računarstva. Počevši kao virtualna asistentica Ivana se usavršila u mnoštvu alata, kao što su Trello, Calendly, Monday.com, Asana, WordPress, Microsoft Office, Canva, Google Workspace, Notion, Zoom, Loom i drugi.
Uskoro postaje glavna Projekt menadžerica u našoj tvrtki, a njezina uloga u samom procesu jeste i korisnička podrška svim polaznicima edukacije.
Za više upita o edukaciji
Kontaktiraj Ivanu
Ivani se možete javiti direktno na LinkedIn za više detalja o samoj radionici te se tim putem i prijaviti.
Uz Ivanu, za financijsko i poslovno savjetovanje, prisutan je i Stjepan koji će pružiti pomoć u uvodu u pravne i financijske regulative.
Kako se prijaviti
Prijaviti se možete jednostavno i brzo putem naše web stranice. Nakon prijave, dobit ćete pristup svim materijalima i moći ćete početi učiti odmah.
Nemojte propustiti ovu priliku da postanete stručnjak u radu s virtualnim asistentima. Prijavite se danas i počnite učiti od najboljih u industriji!
Cijena
Edukacija Paket Start
*Pogodna za sve koji traže posao od kuće, honorarnu zaradu ili pak želi svoju karijeru usmjeriti prema radu za strane tvrtke.
Cijena za (do) 5 tjedna (dinamika održavanja po dogovoru) radionice “Basic” iznosi promotivnih (vrijedi do 15.10.2023) – €230/1.356HRK te uključuje
- Učenje osnova rada u 8 sljedećih alata: Trello, Calendly, Loom, Monday.com, Google workspace, Clockify, Canva, WordPress, Google Sheets
- Edukacija uključuje i osnovne savjete za poboljšanje životopisa i pisanje molbi
- Pomoć pri pisanju poslovnih ponuda, uspostavljanju cjenika, ili pak otvorenih molbi.
- Osnovna edukacija o UpWork platformi i pronalaženju klijenata
- Savjeti o digitalnom marketingu, društvenim mrežama, povećanju vidljivosti i osobnom brandingu
- Osnovno savjetovanje zainteresiranima za ulazak u poduzetničke vode
Novi krug edukacija od 10.10.
Termini za rujan i dio listopada popunjeni
Edukacija Advanced
*Pogodno za virtualne asistente i sve koji to planiraju postati, ali i ostale koje zanima napredno znanje korištenja mnoštva digitalnih alata. Edukacija uključuje i individualno savjetovanje i pomoć oko pokretanja posla, apliciranja na natječaje i bespovratna sredstva.
Trajanje: 5-8 tjedana (cijena na upit)
- Naprednije znanje korištenja alata kao što su Trello, Calendly, Zoom, Loom, Microsoft Excel (basic), Monday.com, Canva, WordPress(za pisanje bloga + pomoć pri izradi web stranice), Google Search Console
- Savjeti za traženje klijenata, kako domaćih tako i inozemnih
- Pomoć pri organizaciji i izgradnji poslovnih profila na društvenim mrežama
- Kako prilagoditi LinkedIn za virtualnog asistenta
- Savjetovanje pri pokretanju poslovanja i registraciji tvrtke obrta (u Hrvatskoj, Estoniji ili UK)
- Financijsko savjetovanje godinu dana uz besplatni cash flow template
- Pronalazak najpovoljnijeg računovodstvenog servisa za male biznise
- Pomoć s papirologijom i savjeti oko dobivanja potpora/bespovratnih sredstava
Dodatno
Ako želiš isključivo 1-na-1 predavanje i 100%-tni individualizirani pristup, možeš se slobodno javiti za dogovaranje uvjeta uz mentorstvo na dugi rok koje uključuje virtualnu asistenciju, digitalni marketing, remote work, tech-alate, poslovanje i menadžment uz kojeg pomažemo polaznicima prilkom prijave na poslove i izgradnji portfolia i životopisa.
FAQ
Cijena? Novi krug prijava je u tijeku. Cijena edukacije je €230 (1.733HRK) za ranu prijavu, nakon toga €300
Cijena advanced edukacije na upit (ovisno o trenutnim sposobnostima polaznika)
Vrste plaćanja? Uplata se može izvršiti na naš žiro račun (PBZ), a moguće su uplate i preko PayPala te Revoluta.
Predviđeni početak prvih termina? Novi krug prijava u tijeku! Kontaktiraj nas za više informacija.
Što nakon edukacije? Nakon edukacije nudimo lifetime pomoć za one koji konkuriraju na tržištu rada, ali i poslovno savjetovanje za one koji su zainteresirani za ulazak u svijet poduzetništva. Najbolji polaznici, osim certifikata, dobivaju i našu preporuku uz mogućnost dugotrajne poslovne suradnje kroz rad na pojedinih projektima.
Kako se prijaviti?
1) Prijavu je moguće izvršiti putem email kontakta – ivana@svmedia.hr, ili putem LinkedIn profila
naše edukatorice, nakon čega vam se šalju potrebni detalji za uplatu i podaci za početak edukacije.
2) Putem gumba ispod koji omoguće plaćanje preko samog PayPal računa ili pak kreditnom/debitnom karticom. Po zaprimanju uplate, unutar 48 sati se javljamo s detaljima o početku edukacije.