Odlučiti se za poduzetništvo je put koji osim želje za slobodom, neovisnošću, stvaranjem vlastitih pravila te upravljanje ljudskim i materijalnim resursima, ima i želju da se izgradi nešto korisno za društvo u kojem djeluje.
Međutim, definiranje ciljeva, planiranje, fokusiranje na rast svoje tvrtke iziskuje puno vremena i dolazi do preopterećenosti radnim zadacima. Tada je virtualni asistent za poduzetnike dobro rješenje jer mu može pomoći da se rastereti od brojnih administrativnih i drugih popratnih poslova kako bi se mogao usmjeriti na osnovnu djelatnost koja mu donosi profit.
Bez potrebe za fizičkom prisutnošću u uredu, oni mogu preuzeti različite zadatke, planiranja, upravljanja, komunikacije i sl. koristeći alate za brzo i korisno upravljanje svakodnevnim zadacima i poslovnim izazovima.
Koji su to zadaci koje može obavljati virtualni asistent za poduzetnike?
Administrativni i backoffice poslovi – uredni papiri, točni podaci i zadaci završeni u zadanim rokovima jedan su od ključnih zadataka virtualnog asistenta za poduzetnike.
Osim toga upravljanje elektronskom poštom i dokumentacijom, priprema izvješća i prezentacija, te ažuriranje baze podataka spadaju pod osnove administrativnih obveza.
Organizacije sastanka, poslovnih putovanja i događaja kao i podrška menadžmentu i ostalim sektorima.
Komunikacija i korisnička podrška – ovdje je bitno naglasiti kako brza i jasna komunikacija i multitasking mogu poduzetniku olakšati i ubrzati komunikaciju s kupcima, distributerima te ostalim klijentima.
Komunikacija s korisnicima, pružanje informacija o proizvodima i uslugama iziskuje od virtualnog asistenta za poduzetnike strpljenje, profesionalnost te sposobnost rješavanja problema.
Za uspješnu suradnju i poslovne sastanke bitno je spomenuti i alate koji olakšavaju brzu i jednostavnu komunikaciju s klijentima te ostalim poslovnim partnerima.
Financijsko-administrativni poslovi – odnose se na praćenje ulaznih i izlaznih faktura i njihovo ažuriranje u softveru te uspješna priprema i dostavljanje popratne dokumentacije za računovodstvo.
Potrebno je poznavati financijsko i knjigovodstveno poslovanje te razumijevanje zakonskih propisa.
Marketinški zadaci – kreiranje strategije za vođenje društvenih mreža, newsletter-a i sl. zahtjeva kreativnost i poznavanje određenih alata za stvaranje sadržaja na društvenim mrežama i upravljanje e-mail kampanja.
Specijalist za marketing mora biti u toku s najnovijim trendovima i tehnologijama te uspješno upravljati različitim platformama koje mogu doprinijeti dugoročnom uspjehu tvrtke na konkurentnom tržištu.
Kako i gdje pronaći pravog VA za poduzetnike?
Koristeći online specijalizirane platforme poput Upworka i Fivera možete pronaći virtualne asistente i pretražiti što sve nude kako bi pronašli odgovarajuće profesije koje će olakšati vaše poslovanje.
Zadaća poduzetnika je da jasno odredi koje će sve zadatke dodijeliti potencijalnom VA i koje vještine i znanja treba posjedovati za njihovo uspješno poslovanje.
Osim međunarodnih platformi, virtualne asistente možete pronaći i lokalno – kroz timove poput SV Media, koji okuplja stručnjake s iskustvom u radu za domaće i inozemne klijente. Prednost takvog pristupa je što dobivate provjerene asistente, bržu komunikaciju i podršku tima koji već razumije način poslovanja poduzetnika u regiji.
Neminovno je spomenuti LinkedIn kao poslovnu mrežu idealnu za pronalaženje profesionalnih VA jer je to platforma gdje se nalaze stručnjaci iz cijeloga svijeta.
Zašto je dobro angažirati VA?
Virtualni asistenti su profesionalci koji mogu preuzeti vaše zadatke bez puno uputa jer su specijalizirani za usluge koje nude. Osim toga oni vam omogućuju uštedu vremena, ali i financijsku uslugu jer posjeduju vlastitu opremu za rad.
Također, VA se plaćaju po produktivnim satima ili projektima tako da ih se može unajmiti na onoliko vremena za koliko postoji stvarna potreba.
Njihov profesionalizam se ogleda u snalaženju u raznim situacijama gdje je važno držati se zadanih rokova, poštivanje dogovora dostavljanje izvješća o obavljenim zadacima što potvrđuje transparentnost i praćenje rezultata.
Prepustite zadatke SV Media timu, a vi se posvetite onome što volite
Ako vas svakodnevne obaveze guše, a želite više vremena za razvoj svog biznisa, pravi je trenutak da delegirate.
Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako najam virtualnog asistenta može smanjiti vaš stres, povećati produktivnost i vratiti vam fokus.
SV Media surađuje s poduzetnicima iz Hrvatske i inozemstva – i preuzeti će vaše operativne zadatke kako biste vi mogli rasti.
Piše: Matea Pehar