U ovom ćemo članku otkriti mjesta na kojima virtualni asistenti mogu obaviti oglašavanje na društvenim mrežama.
Online platforme
Jedna od glavnih opcija za oglašavanje virtualnih asistenata na društvenim mrežama je putem specijaliziranih online platformi kao što su Upwork, Fiverr i Freelancer. Ove su stranice osmišljene kako bi profesionalcima pomogle pronaći posao u svom području, tako da ćete sigurno pronaći nekoga tko traži vas i vaše usluge. Brojne su ponude poslova na ovim platformama, a većina njih zahtijeva samo besplatnu registraciju.
Grupe virtualnih asistenata
Druga je opcija oglašavanje na društvenim mrežama putem grupa za virtualne asistente na Facebooku ili LinkedInu. Ove grupe su prave zajednice virtualnih asistenata, gdje se mogu razmjenjivati ponude za posao između kolega koji rade u različitim područjima. Osim toga, ove grupe mogu biti odlično mjesto za umrežavanje i učenje novih vještina.
Marketing na društvenim mrežama
Treća opcija je korištenje društvenih medija za promicanje vaših virtualnih usluga pomoći i pronalaženje potencijalnih klijenata. Možete stvoriti profesionalni račun na društvenim mrežama kao što su LinkedIn, Facebook ili Instagram i podijeliti svoje prošle uspjehe i vještine i što je najvažnije riješiti probleme svojih potencijalnih klijenata. Međutim, uvijek imajte na umu da kod oglašavanja na društvenim mrežama morate prodavati bez prodaje, odnosno morate stvarati vrijedan sadržaj koji privlači vašeg potencijalnog kupca i potiče ga da želi produbiti svoje znanje o vama. Osim toga, možete tražiti i pridružiti se online grupama koje se odnose na vašu djelatnost kako biste se povezali s potencijalnim kupcima.
Mreža kontakata
Konačno, jedna od najučinkovitijih opcija za pronalaženje posla kao virtualni asistent je korištenje postojeće mreže kontakata. Pitajte svoje prijatelje, obitelj, poznanike i prije svega klijente koji su zadovoljni vašim radom poznaju li nekoga tko traži virtualnog asistenta. Također će vam moći pružiti odličnu preporuku.
Zaključak
Na kraju, razmislite o svom položaju na tržištu. Kako se razlikujete od drugih virtualnih pomoćnika? Što vas čini jedinstvenim? To može biti vaša stručnost u određenoj industriji, vaša sposobnost da govorite više jezika ili možda vaš personalizirani pristup korisničkoj službi.
Odvojite vrijeme za razmišljanje o ovim točkama i napišite detaljnu analizu svog ciljanog tržišta. Ova vježba neće samo informirati vašu marketinšku strategiju, već će također biti ključna komponenta vašeg poslovnog plana kao virtualnog pomoćnika. Zapamtite, što ste konkretniji u definiranju svog tržišta, to ćete više moći poboljšati svoju ponudu i promotivne tehnike kako biste privukli kupce koje želite.
Piše: Larisa Buršić