O LinkedInu polako počinju pjevušiti i ptice na grani. Ova, mnogima već omiljena (poslovna) društvena mreža sigurno može pomoći i tebi, bilo da si student koji traži prvo radno iskustvo ili osoba s dugogodišnjim iskustvom u potrazi za novim poslovnim izazovima.
U nastavku donosimo savjete i smjernice o tome kako profesionalno napraviti i popuniti svoj LinkedIn profil.
Postavite profilnu fotografiju
Jedna od najvažnijih stvari na koju treba obratiti pažnju je kvalitetna profilna fotografija.
Nitko ne voli komunicirati s osobom čiji se identitet jasno ne vidi, jer tako ne znamo tko se skriva iza prikazanoga profila i kakve su njegove namjere.
Potrebno je postaviti fotografiju dobrog osvjetljenja, dobre kvalitete i vidljivog lica uz malo vidljive kose i vrata.
Nemojte stavljati fotografiju s partija na kojemu ste bili prošli vikend, fotografiju cijelog tijela ili bilo što drugo što odudara od standardnih normi.
Mada, osmijeh na fotografiji je uvijek dobrodošao i odaje dojam pozitivne i pristupačne osobe!
Kreirajte dobar naslov profila
Napišite naslov koji će biti jasan ljudima koji posjećuju ili imaju namjeru posjetiti vaš profil. Ukratko, neka naslov govori tko ste vi i kako možete pomoći osobi koja posjećuje vaš profil, ili ona vama.
Koristite jasne titule i nazive bez preširokih pojmova. Naprimjer, ako tražite posao možete napisati “Diplomirani psiholog. U potrazi za prvim poslom u oblasti ljudskih resursa.”
Ili ako tražite klijente putem ove društvene mreže možete napisati “Virtualni asistent s dugogodišnjim iskustvom u oblasti administracije. Štedim vaše vrijeme, i povećavam vašu efikasnost!”
Personalizirajte dio “O meni”
Neka prva rečenica u ovome dijelu bude nešto što će privući posjetitelja profila da nastavi čitati sadržaj koji ste napisali. Sadržaj bi trebao biti čitak i razumljiv, podijeljen u par jasnih cjelina.
I ovdje se potrudite da posjetitelju odgovorite na pitanje zbog kojeg je možda posjetio vaš profil. Na zanimljiv način istaknite osobine koje vas krase. Napišite koje probleme možete riješiti osobi koja čita.
I obavezno na dnu sekcije pozovite čitatelja na akciju. Pozovite ljude da se povežu s vama, pošalju vam mail ili posjete vaš blog i stranicu.
Navedite obrazovanje i radno iskustvo
U dijelu o obrazovanju navedite obrazovanje koje ste stekli, te također instituciju i godinu završetka studija.
Iduća stvar koja je jako bitna je radno iskustvo. Navedite trenutno ili posljednje radno iskustvo, lokaciju posla i titulu koju ste obavljali. Na zanimljiv način pojasnite zadaće i odgovornosti koje ste imali na poslu. Ovdje također možete napisati i posebna postignuća koja ste ostvarili, naprimjer ako ste uspjeli povećati prodaju navedenih proizvoda vaše firme za 50%!
Ako ste student ili ste tek stekli diplomu, i nemate radnog iskustva, u ovome dijelu možete navesti studentske prakse i poslove koje ste obavljali.
Istaknite svoje vještine i popis certifikata
Vještine su u ovome slučaju vaš prozor u svijet, i iskoristite sekciju o vještinama kako bi istaknuli svoje vrline. Napišite sve vještine i alate kojima se znate koristiti, i koji bi vašemu budućem poslodavcu ili klijentu mogli koristiti.
Ako posjedujete certifikate iz određenih oblasti, u sekciji o certifikatima i licencama slobodno navedite iste. Ovakve stvari jačaju vaš brend i potkrjepljuju dokazima ranije navedene stvari.
Još jedna stvar koju će posjetitelji profila rado htjeti vidjeti su dodatna iskustva poput volontiranja, recenzije klijenata i ljudi s kojima ste surađivali i sl.
Radite na kredibilitetu
I možda najbitnija stvar svake društvene mreže su ljudi. Povežite se s drugim ljudima, šaljite personalizirane zahtjeve za konekcijom, komunicirajte i širite mrežu poznanstava jer ljudi su najveće bogatstvo.
Komentirajte objave drugih ljudi, podržavajte male poduzetnike i vodite se onom starom izrekom, da se dobro dobrim vraća!