Kada bismo se vratili 5 godina unatrag, točnije u 2019. godinu, koliko nas bi moglo odgovoriti na pitanje: “Kako izgraditi osobni brend kao virtualni asistent?”
Odgovor bi vjerojatno bio nula.
Pojam virtualnog asistenta u posljednjoj pred korona godini je bio znanstvena fantastika. Kao i više, manje i pojam osobnog brendinga.
Danas, nakon korone, koja je izmijenila stvari iz korijena, pojam osobnog brenda možemo pronaći u svakom drugom članku.
Što je osobni brend?
Osobni brend kao pojam nije nešto novo, ali je zadnjih nekoliko godina doživio boom u poslovnom svijetu.
Najlakše bi ga bilo objasniti kao skup vrijednosti i karakteristika koje opisuju ono što ste i što ste odabrali, kako poslovno , tako i privatno.
Što je vaš osobni brend prepoznatljiviji, to je i vaša karijera uspješnija.
Zato su danas osobnost, reputacija te vrijednosti kojima se vodite u svom poslovanju osnovni preduvjet osobnog brenda.
Izgradnja osobnog brenda putem web stranice
Kada upišemo u tražilicu pojam virtualni asistent, rezultati idu od tečajeva za virtualne asistente preko objašnjenja definicije samog pojma, do web stranica pojedinih virtualnih asistenata.
Upravo web stranice su jedan od načina izgradnje svog osobnog brenda. Web stranica je osobna iskaznica svakog poslovanja i najlakši način da klijenti dođu do vas.
U vrijeme kada je konkurencija jako izražena, pa tako i među virtualnim asistentima, potrebno je istaknuti se u masi i biti prepoznatljiv sa onim što nudimo .
Koraci za ostvarenje prepoznatljivog osobnog brenda
Svatko od nas ima ono nešto u čemu smo dobri i po čemu nas naša okolina prepoznaje. Ali kada to želimo monetizirati često ne znamo od kuda krenuti.
Pa krenimo redom:
5 KORAKA DO USPJEHA SVAKOG VIRTUALNOG ASISTENTA
- DEFINIRAJ SVOJ BREND
- KOJE SU VRIJEDNOSTI TVOG BRENDA?
- KOJE SU TVOJE PREDNOSTI
- ZAŠTO BI LJUDI INVESTIRALI U TVOJ PROIZVOD?
- KOJA JE TVOJA PRIČA
- KAKO OBJAŠNJAVAŠ LJUDIMA ŠTO RADIŠ?
- KOJA JE TVOJA CILJNA GRUPA
- ŠTO ŽELIŠ OSTVARITI?
- BUDI DOSLJEDAN/NA
- DA LI JE TVOJ BREND JEDNAKO PREDSTAVLJEN NA SVIM PLATFORMAMA?
Društvene mreže su mjesto sa kojega krećete pri čemu je Linkedin osnovna mreža za sve koji žele izgraditi svoj osobni brend kao virtualni asistenti.
Linkedin je poslovna mreža na kojoj profesionalci objavljuju sadržaj vezano uz ono što nude. Uz veliki broj korisnika koje ima, samo 1 % njih redovito objavljuje na Linkedin-u.
I tu se zapravo krije vaša prilika da se istaknete i da stvorite svoju mrežu od onih kojima bi vaše znanje trebalo i onih od kojih možete učiti i usavršavati se.
Zaključak
Svaka priča na početku ima svojih uspona i padova. Pripremite se da će padova biti više. Ako očekujete da ćete svoj osobni brend izgraditi preko noći, probajte se sjetiti koliko Vam je vremena trebalo za polaganje nekog ispita ili za dovesti svoj omiljeni kolač do savršenstva.
Strpljenje je osnovna stavka sa kojom se treba dobro naoružati. I ne zaboravite da su Vaš prvi networking Vaši članovi obitelji, prijatelji i poznanici.
Zato krenite već danas!
Piše: Nives Božić – Juras