Financije

Virtualni asistent pruža niz usluga, a naša agencija je prvotno specijalizirana za financije i asistenciju u računovodstvu:

  • Knjiženje URA/IRA, izvodi
  • Fakturiranje
  • Pisanje i slanje ponuda
  • Korespondencija s trenutnim i budućim klijentima
  • Budžetiranje
  • Praćenje troškova poslovanja
  • Savjetovanje o povećanju profitabilnosti
  • Suradnja s knjigovodstvenim servisom klijenta (priprema podataka za financijske izvještaje u zadanim rokovima)
  • financijski menadžment i poslovno savjetovanje
  • cash flow tracking i suradnja s računovodstvenim servisom

Ljudski resursi

S obzirom da mali poduzetnici nemaju prostor za odjel ljudskih resursa u kojem imamo višegodišnje iskustvo, stojimo na raspolaganju i za:

  • evidencija radnog vremena zaposlenika
  • praćenje godišnjih odmora zaposlenika
  • organizacija i vođenje razgovora za posao
  • selekcija kandidata za nova radna mjeseca

Društvene mreže i marketing

  • Kreiranje i vođenje profila na društvenim mrežama (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, Youtube kanal)
  • Kreiranje i objava članaka na vašim web stranicama (po potrebi)
  • Pisanje članaka i usluga fotografiranja (jedinstvenim fotografijama na webu do veće posjećenosti)
  • Google MyBusiness (kreiranje i optimizacija profila za veću vidljivost)
  • Priprema vizuala
  • PR (pomoć pri izradi PR strategije i njena promocija u lokalnoj javnosti – mailing lista svih medija u RH)
  • Branding
  • Održavanje web stranica (ažuriranje, filtriranje komentara, zaprimanje online narudžbi i upita)
  • SEO (veća vidljivost stranica na Google tražilici – linkbuilding)
  • Izrada web stranica (wordpress)

Ostalo

  • Plaćanje računa
  • Organizacija događaja
  • Organizacija to-do liste i osobnog vremena menadžera i direktora

Usluge je moguće kombinirati te za isto izabrati odgovarajući paket. Osim linka koji je vezan za pakete, više detalja saznajte izravnim kontaktom:

Cjenik

BASICINTERMEDIATEPRO
10h/tjedno (minimum)10h/tjedno (minimum)10h/tjedno (minimum)
RASPOLOŽIVE USLUGE*
Besplatne konzultacijeBesplatne konzultacijeBesplatne konzultacije
AdministracijaAdministracija
Savjetovanje
Administracija
Savjetovanje
Analiza stanja tvrtke
Basic social media managementAdvanced Social Media managementFull Social Media management
Google My Business
Analiza stanja web stranice
i prodajnih kanala
SEO optimizacija web stranice (off-page)
Digital marketing basic service
SEO optimizacija (Full service)
Full Digital marketing service (+ PR)
Website audit
Upravljanje web stranicom
Pisanje sadržaja/copywriting
Fakturiranje i
suradnja s računovodstvenim servisom
Korespodencija s dobavljačima i kupcima (praćenje naplate potraživanja)
URA/IRA
Naplata potraživanja
Key accoount menadžment
Financijski menadžment
Cash flow
Optimizacija troškova
Budžetiranje
HR administracija
(Evidencija radnog vremena)
HR upravljanje ljudskim resursima
Recruiting – Pronalazak potencijalnih radnika
Vođenje i organizacija procesa zapošljavanja
Organizacija događanja
Istraživanje tržišta
Istraživanje konkurencije (digital)
Poslovni plan
Asistencija pri apliciranju na natječaje, javne pozive, zahtjeve za kredite i bespovratna sredstva
10€/sat20€/sat30€/sat

*Navedene se usluge mogu kombinirati te se izabrati samo određene prema preferencijama klijenta.

Navedene cijene nisu fiksirane te ovise o duljini suradnje i potrebama projekata.

Javite se za izradu neobvezujuće individualne ponude.

SV Media

Tel.:

+385 99 208 3888

e-mail:

info@virtualni-asistent.com.hr