Ponekad jednostavno ne stižem(o) sve. Naravno, ovdje pričam o zaposlenim ženama, majkama, kraljicama.

Često nam se dešava da radimo sto stvari odjednom. Da moramo hendlati posao, obaveze, djecu.

I onda se desi da se negdje zapleteš između svih tih zadataka i netko trpi na kraju.

Ali to ne mora biti tako. Pročitajte dalje kako!

Kako si organizirati vrijeme?

Sigurna sam da je najbitnije i najvažnije složiti si prioritete i organizirati vrijeme.

Meni, kao zaposlenoj majci pomaže da ujutro popijem kavu te si napravim popis radnih zadataka.

Organizirati vrijeme kada radiš od kuće kao zaposlena majka zahtijeva dobru strukturu i disciplinu. Prvo, stvori jasnu dnevnu rutinu koja uključuje fiksne radne sate i obavezno vrijeme za obitelj i odmor. Postavi granice između poslovnog i privatnog života tako što ćeš imati određeno radno mjesto kod kuće i obavijestiti obitelj o svom rasporedu.

Koristi alate za planiranje, poput kalendara i to-do lista, kako bi pratila zadatke i prioritete. Također, ne zaboravi odvojiti vrijeme za sebe, jer ćeš biti učinkovitija ako si odmorna i zadovoljna.

Prednosti rada od kuće

Kada nas je zadesila korona velika većina je nudila rad od kuće.

Na početku sam bila skeptična i nisam baš usvajala taj princip rada. Jer mi nije bilo prirodno da se poslovi mogu obaviti bez posjeta uredu iz udobnosti doma.

Sve dok, nisam prihvatila posao koji je nudio prednost rada od kuće. Sjećam se da sam se tog jutro probudila u 8?! (što mi je bilo nestvarno da ću toliko dugo spavati na radni dan!).

Prednost rada od kuće mi je toliko puno omogućila:

  • Prvo, sama pomisao da se ne moram sređivati da izađem iz kuće.
  • Drugo, ne moram trošiti vrijeme na putovanje i čekati u gužvama.
  • Treće, neke dane mogu odraditi iz udobnosti svoga kreveta (pogotovo se odnosi na one dane u mjesecu gdje mi je bitno da imam svoj mir i tišinu).

Dok odgovaram na emailove, istovremeno pokrećem perilicu rublja i obavljam razne kućanske poslove. Također uspijevam izvršiti zadatke koje sve majke s prednošću rada od kuće mogu obaviti, poput pripreme ručka i čišćenja kuće. Ova mogućnost rada od kuće mi omogućuje da efikasno balansiram profesionalne obaveze s obiteljskim odgovornostima.

Također, ovdje možete pročitati korisne savjete kako bit produktivan čak i kada radiš od kuće.

Work-life balance

Svi govore o work-life balance-u, a malo tvrtki/poslodavaca ga primjenjuje. Smatram da bi bilo dobro barem da poslodavci razmotre opciju rada od kuće. Tako bi imali manje nesretnih zaposlenika i više sretnijih poslodavaca i uspješnih tvrtki.

Redovito odvajanje vremena za odmor i opuštanje pomaže u sprječavanju stresa i iscrpljenosti. Također, delegiranje zadataka i traženje podrške od partnera, obitelji ili prijatelja može značajno olakšati svakodnevne obaveze. Balansiranje posla i privatnog života nije uvijek lako, ali je ostvarivo uz dobru organizaciju i jasne prioritete.

Na kraju dana nam je najvažnije da je posao obavljen i da smo mi sretni (i naša djeca). Naravno, ovdje govorim iz iskustva majke koja je uvidjela prednosti rada od kuće.

Zato sam veoma zahvalna svojoj tvrtki koja misli na svoje djelatnike i tako omogućava da svi imamo bolji životni balans.

Piše: Martina Orečić

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *