Ako želite maksimalno iskoristiti sve benefite koje bi mogli imati angažiranjem virtualnog asistenta, nije svejedno kakvu osobu ćete angažirati. Važno je znati procijeniti ključne osobine te osobe. Kako bi mogli dobiti dojam o znanjima i vještinama koje posjeduje, slobodno pitajte za dosadašnje radno iskustvo koje posjeduje, obrazovanje i certifikate, izazove s kojima se susreće, alate s kojima se služi u poslovanju te koja očekivanja ima od vas.

Uz znanje i stručnost koje virtualni asistent mora imati na području u kojem pruža svoje usluge, postoje i određene osobine koje bi trebao imati. Sve to će zasigurno doprinijeti tome da će virtualni asistent znati preuzeti posao, odraditi ga lako i uspješno, a vaša suradnja će donijeti rezultate. Navedimo koje su to ključne osobine koje treba imati jedan virtualni asistent:

Dobre komunikacijske vještine

Ova osobina kod virtualnih asistenata mora biti posebno izražena jer greške u komunikaciji skupo se plaćaju. Virtualni asistent mora u svom svakodnevnom poslu moći dobro shvatiti i protumačiti upute koje su mu dane, a u slučaju da je potrebno nešto pojasniti, to mora odmah jasno iskomunicirati, kako kasnije ne bi došlo do grešaka u poslu zbog loše komunikacije.

Pouzdanost

Povjerenje i pouzdanost najvažniji su u svakom obliku poslovanja. Ugovorna obveza jasno propisuje tajnost podataka koje izmjenjujete. Morate imati povjerenja u to da će vaš virtualni asistent uspješno odraditi sve zadatke koje ste mu dali i u onom vremenskom roku koji ste dogovorili.

Želja za učenjem

Nema boljeg recepta za uspjeh u poslu, pa tako i u poslu virtualnog asistenta, od jake volje i želje za učenjem, a svaka nova pređena stepenica dodatni je motiv za savladavanje novih znanja. Virtualni asistent bi trebao učiti i rasti uz vas, kako bi zajednički gradili vaše poslovanje na razinu na kojoj želite.

Organizacijske sposobnosti i sposobnost upravljanja s vremenom

Dobar virtualni asistent mora biti iznimno dobro organiziran. Virtualni asistenti često imaju više klijenata u isto vrijeme, za koje obavljaju više različitih poslova. Nerijetko se virtualni asistenti traže kako bi pomogli u sređivanju poslovnog ili osobnog kalendara, organiziranju sastanaka, vođenju emaila. Ako virtualni asistent nema sposobnost dobre organizacije i upravljanja s vremenom, moglo bi se dogoditi da se izgubi u različitim obavezama i da neki poslovi ostanu nezavršeni.

Prilagodljivost

Kao što smo se već spomenuli, virtualni asistenti često imaju više različitih klijenata istovremeno, stoga je vrlo važno da budu fleksibilni. Svaki klijent ima svoje zahtjeve što se tiče vrste posla i načina obavljanja posla, pa je jako važno da se virtualni asistent može prilagoditi raznim situacijama, kako bi pružio odličnu uslugu prilagođenu potrebama svakog svog klijenta.

Iskrenost

Kao i u svakodnevnom životu , tako i u ovom slučaju, iskrenost je ono najvažnije u odnosu između vas i virtualnog asistenta. Recite iskreno što mislite i želite u zajedničkom radu, i očekujte isto od virtualnog asistenta.

Kako znati posjeduje li vaš virtualni asistent sve navedene osobine prije nego potpišete ugovor o suradnji? Upoznajte se, porazgovarajte. Svaki će vam virtualni asistent ponuditi 2 tjedna probnog rada kako biste vidjeli kako radi, ispunjava li vaša očekivanja i zadatke u dogovorenom roku i na dogovoreni način.

Moglo bi te zanimati: Lista najtraženijih zanimanja u 2024. godini.

Zaključak

Dobar virtualni asistent je odlična podrška svakom poslovanju, jer će preuzimanjem onog dijela posla koji vi ne znate raditi, nemate vremena ili jednostavno ne želite raditi, vama osloboditi vrijeme kako bi se vi posvetili rastu i razvoju svog biznisa.

Zato je jako važno naći pravu osobu, na koju ćete se moći osloniti i koja će vam svojim znanjem i iskustvom pomoći kako bi vaš biznis krenuo prema vrhu, gdje mu je i mjesto.

Piše: Alena Kartal Benković

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *